{{EmailMessaging:Email.PreHeader}}

Nyhedsbrev Aktivitetshuset Ringkøbing

Generalforsamling Aktivitetshuset Ringkøbing

Torsdag d. 10. april 2025 kl. 14

Der serveres gratis kaffe og kringle.

Dagsorden ifølge vedtægter:

  1. Valg af dirigent
  2. Valg af stemmetællere
  3. Formandens beretning
  4. Aktivitetshusets leders beretning
  5. Fremlæggelse af anvendte midler fra formuen v/formanden
  6. Behandling af indkomne forslag
  7. Valg af medlemmer til brugerrådet
  8. Valg af 2 suppleanter
  9. evt.

Der skal vælges 4 medlemmer for 2 år og 2 suppleanter for 1 år.

Følgende brugerrådsmedlemmer er på valg:

  • Jonna T Andersen (stiller ikke op til brugerrådet)
  • Hanne Olesen (stiller op til brugerrådet)
  • Margery MC Gregor (stiller op til brugerrådet)
  • Inga Risom (stiller op som suppleant)

Følgende suppleanter er på valg:

  • Connie Søgaard (stiller op til brugerrådet)
  • Gurli Virum Kristensen (stiller op som suppleant)

Indkomne forslag til behandling på generalforsamlingen skal afleveres skriftligt til formanden Jonna T. Andersen mail: jtke348@gmail.com, senest 1 uge før generalforsamlingen.

Fremmødte medlemmer og visiterede daghjemsbrugere har stemmeret. Der kan ikke stemmes ved fuldmagt.

Alle medlemmer, visiterede daghjemsbrugere og frivillige ved Aktivitetshuset har stemmeret og valgbarhed til brugerrådet.

Brugerrådets medlemmer skal være bosiddende i Ringkøbing-Skjern kommune.

På generalforsamlingen er der tid til spørgsmål og en god snak om vores fælles hus.

Ringkøbing Aktivitets logo

Kontakt aktivitetsområdet ringkøbing

Holmelunden
6950 Ringkøbing

Ring til os: 21 74 15 90


Denne e-mail er sendt til: {{EmailMessaging:Recipient.Name}} ({{EmailMessaging:Recipient.Email}})